10 May 2010

על השיטה ועליי

בתשעים דקות, אתם תזיעו, תהנו, תתאמצו, תצחקו, ותעשו למען גופכם ונפשכם הרבה מעבר למה שיכולתם לדמיין

היוגה החמה (ביקראם יוגה) – בחדר מחומם היטב, מבצעים רצף מדעי של 26 תנוחות קבועות. התרגול יעיל, בטיחותי ועובד על כל חלקי הגוף והנפש גם יחד. התנוחות משפרות במקביל את הכושר, הגמישות והכוח
 
אלכס אנוש - מורה ליוגה חמה (ביקראם יוגה) וכן מטפל במגוון שיטות אלטרנטיביות. מתרגל יוגה חמה משנת 2000. תלמידו של שמעון כספי – המורה הבכיר ביותר בארץ בשיטת ביקראם יוגה. לימד ומלמד ברחבי הארץ: כולל מרכז "מיוגה" בכפר סבא (מרכז שמתמחה ביוגה), בנימינה, דגניה א' ועכשיו גם ביבנאל!
 
למה חום? החום מרחיב את כלי הדם ומעודד זרימה יותר טובה לכל תא ותא בגוף. החום מאפשר עבודה עמוקה יותר ומונע פציעות. הוא מגביר את שריפת השומנים. ההזעה עוזרת לניקוי רעלים מהגוף.

מהן יתרונות השיטה? היוגה החמה הינה שיטת טיפול למגוון בעיות רפואיות ונפשיות וביניהן: כאבי גב, אסטמה, סכרת, נדודי שינה, דיכאון, לחץ דם גבוה, בעיות בבולטת התריס, הפרעות קשב וריכוז, דלקת פרקים ועוד. היוגה החמה שורפת הרבה קלוריות ועוזרת להרזיה. היא מביאה את המתרגל למצב של שקט פנימי והתרוממות הרוח. אין צורך לבצע פעילות גופנית נוספת על מנת לחיות כנפש בריאה בגוף בריא
 
למי זה מתאים? מגיל 11 ועד מתי שרוצים, החל מהאתלט המקצועי ועד למי שכבר מזמן לא עשה שום פעילות גופנית. אם אתה חושב שאתה נוקשה מידי, אז אתה התלמיד האידיאלי!
 
ניתן לקרוא עוד על השיטה, בקישורים שמימין
 
לפרטים והרשמה: התקשרו עכשיו לאלקס אנוש 0542029881

No comments: